moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg liker veldig godt å kjøre bil. Kjører ca 30 000 km i året, og det er bare på min bil. Har jo kjørt x-sambo sin bil også litt. Kan ikke huske sist han kjørte min bil utenom en helg før og etter at jeg hadde drukket for en stund siden.
metaMORfose Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Nja.... det er bare en ting jeg gjør når jeg må. Verken eller, egentlig. Det er vel stort sett mannen min som kjører når vi er på familietur, men jeg gjører når det er påkrevd uten å tenke på det. Kanskje jeg egentlig liker det. Jo, jeg liker å kjøre bil )))) Måtte visst tenke på det!
yasmina Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg elsker aa suse rundt i bilen min, er knallfornoeyd med den.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Ja jeg liker godt å kjøre bil. Jeg kjører ofte når vi er på familie turer også, og også på små turer. Liker godt og sitte på også. Og liker bil ferier.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg liker ikke så veldig godt å kjøre, er stortsett samboern som kjører på langturer i allefall. Nå har han vært uten lappen et par år, så jeg har måtte ta større del av kjøringa, men jeg føler meg tryggere når han kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå