Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe trampoline. Men vet ikke hvor stor. Vil ha stor så de kan ha glede av dem(de er 4 og 5,5), men den kommer til å ruve så innmari mye i hagen, så vi vil liksom ikke ha så stor heller....

Hva har du?? Og hvor fornøyd er du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Br leker kan du få bestilt i flerer størrelser, de vanligste er 3.66 og 3,9 og det er stort, på jysk har de nå kampanje på noen som er 3meter

Skrevet

jepp, naboen her har en på over 4 meter, tror den er 4,2, og den er DIGER!! så den på jysk, den er jo billig, og så tror jeg egentlig det er en grei størrelse.

Skrevet

Vi har den som er kjøpt på europris, det var en gave og den er super.

Tror bare de har en str. men vet ikke hvor stor den er.

Skrevet

Da jeg var innom europris å så på trampoliner forrige uke så hadde de størrelsene 1.8 m, 3.6 og 3.9, jeg ønket en mellomting så på br kan du bestille 2.4 m og på jysk har de 3 m.

Skrevet

Har en på 4,3m i diameter fra hoppeeksperten.no og er kjempefornøyd. Den ruver ikke så mye i hagen, for vi har den gravd ned. Bare beskyttelsesnettet som er over bakken:)

Skrevet

Har 3,7. Veldig fornøyd. Men ikke bare tenk på størrelsen når du kjøper trampoline. Har sett noen billigutgaver der bl.a. sikkerhetsnettet er festet på utsiden av fjørene, og matta over fjørene er tynn som et laken... Grøsser når jeg tenker på at ungene kan få tredd et bein eller to nedimellom fjørene....

Skrevet

Ja, jeg har også sett de, og det kommer ikke på tale å kjøpe en slik. Men det verste, det er ikke bare de billige som er slik, en del dyre har også sånn nett utforbi fjærene.

Skrevet

Vi gikk for jysk sin på 3 meter. Den er fin i størrelsen, ikke for stor og ikke for liten. Vi likte også godt sikkerhetsnettet som fulgte med. Nettet er tredd på stengene, fremfor klipset på med reimer. Virker ordentlig og solid. Et annet pluss er at den er langt billigere enn mange av de andre trampolinene på tilsvarende størrelse. Tror den kostet 12-1300 kroner.

Skrevet

Vi har den samme som de selger på jysk, det sikkerhetsnettet de har der er genialt. Vi har ca 4 m, holder i massevis. Snart skal vi grave den ned så den ikke ruver så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...