meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Høres nok ikke så imponerende ut. Men det er ekstremt utstrakt gruppefokus i studiet og jeg er bare så glad for at jeg kom meg gjennom dette levende! Hurra hurra hurra!
Gjest -<<- Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Grattis. Overståtte gruppearbeid er alltid de beste gruppearbeidene.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Ha ha, ja, jeg kunne ikke vært mer enig når det er snakk om gruppearbeid. Jeg er så letta for at dette er over. Det har vært et skikkelig tungt og tøft studium pga alle de voldsomme gruppearbeidene og alt de har ført med seg.
Gothic Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer med vell overstått! Hvilket studium har du tatt?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Studium i administrasjon og ledelse. Også kjent som det studiet jeg har tatt med desidert mest intriger, konflikter og destruktiv oppførsel studentene i mellom. Ironisk nok.
Gothic Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Bra du er ferdig da! Vurderer å ta det selv til høsten, får håpe jeg blir heldigere med medelevene, jeg liker jo i utgangspunktet ikke gruppearbeid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå