Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Stemmer det ikke at det er noen som er moderator her inne, dvs. at hvis noen har lagt ut en innlegg de angrer på og ønsker å få slettet så kan de kontakte moderator og be om å få utført det? HVEM skal jeg kontakte da? Hvem er moderator her inne og hvordan kontaker jeg vedkommede? Dette haster, så håper noen vil svare meg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 gå inn på ris/ros siden. Der finner du link til å sende mail til moderator http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4889 Tror mailaddressen er noe sånt som [email protected] eller noe sånt
Miss Misantrop Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Moderator hanna sletter litt. Du kan prøve å sende en epost til henne, eller skrive et innlegg på ris eller ros siden. Dessverre ser det ut til at de ligger på latsiden om dagen.
Tommage♀♂ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Moderator her vet ikke helt hva jobben går ut på, og er svært vanskelig å få til å i det hele tatt jobbe.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hvor lang tid tar det fra man kontakter moderator og ber om å få et innlegg slettet til det eventuelt blir slettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå