Smashi Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 ....jeg skal tatovere inn fotavtrykkene av minibabyn min som jeg fikk i svangerskapuke 22 og som dessverre ikke her her lengre Men jeg gleder meg masse til tatovering, føler at hun da blir litt nærmere, ser også at avtrykkene hennes holder på å miste mye farge (det er 4 år siden vi mistet henne) og da forsvinner dem jo....så det ska bli godt å få dem for alltid..... Gleder meg....
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Det høres ut som en kjempe fin tatovering Hvor skal du ha den? Lykke til!
Smashi Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Takk jeg kan ikke tenke meg noe finere da jeg skal ha den på håndledet men under hvis du skjønner, men litt lengre opp enn selve håndledet, vanskelig å forklar.....men du skjønner sikkert sånn sirka...?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Det synes jeg var utrolig nydelig! Det finnes ikke noe verre enn å miste sin lille:-( Lykke til, håper du blir fornøyd..legg ut bilde da?
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skjønner Blir sikkert en nydelig tatovering som du ihvertfall ikke vil angre på!
AO3 Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Det var en nydelig tanke, og er en tatovering du helt sikkert ikke vil angre på. Da vil du alltid ha en liten bit av henne med deg!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er så nysgjerrig på hvordan den ble:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå