Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Begynte med kraftige menssmerte i mage og rygg i tolv tiden igår natt. Holdt på hele natten. Kom slimete blod da jeg var på do. Var så vondt at jeg sov maks en time i strekk i hele natt. Sto opp ca kl 10 og dusjet lenge. Ble så gradvis bedre, og nå kjenner jeg ingenting:( Hva skjer?
flypapir Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 For meg høres det ut som om du har hatt modningsrier. Det vil si at kroppen gjør seg klar til fødsel og at du sannsynligvis får møte den lille om ikke så altfor lenge:)
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Ja, for andre gang. Forrige uke hadde jeg bomtur til sykehuset etter jeg trodde jeg lekker fostervann. Men det var bare en eller annen ekstrapose eller hva de kalte det. Tror du fødsel er nært forestående? Jeg slutter snart å håpe. Ble så fryktelig skuffet da det ga seg:(
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Det var kke slimproppen som gikk da? Det betyr som regel at fødselen nærmer seg. Lykke til =)
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Var ikke så mye slim egentlig. Merket aldri noe til den proppen forrige gang. Men kan selvsagt være den, men at det kom i do uten at jeg så det. Håper iallefall det nærmer seg. Er klar!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Uff, jeg misunner deg ikke! Sånn var det med meg også med nummer to. Ikke for å være slem, men for meg gikk det faktisk ti dager fra første "rie" til fødselen virkelig var i gang. Fikk flere runder hvor jeg ringte barnevakten og greier, men det ga seg hver gang. Men jeg blødde ikke, så kanskje det går raskere for deg! Vet det er helt forferdelig, jeg trodde jeg skulle føde hver dag, og ble så utålmodig!! Oppturen er at da det virkelig satte i gang, gikk det fort! Reiste inn på sykehuset nesten med en gang og hadde 4 cm åpning. Slapp den lange åpningsfasen! Lykke lykke til!! Prøv med litt brystvortestimuliering, kanskje det får fart på sakene...
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Må jeg gå så lenge til kreperer jeg, så det nekter jeg rett og slett å forholde meg til:) Takk for lykkeønskninger! Dumt spm, men hvordan stimulerer man brystene? Det tipset har jeg ikke hørt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå