Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 2,5 år satt i sofaen og så på film på morgenen i går.

Hun satt og "pella" seg i nesa.

Sambo sier at hun ikke skal pelle, men gå til mamma å få tatt ut busen.

Vi går inn på do og jeg tar litt dopapir for å få tørket nesen, men ser ikke noe, ber henne bøye hodet bak og titter oppi, og hva ser jeg?......

En stor fin lilla perle som sitter fast, hehehe.

Hun hadde puttet den opp i nesa og ikke fått den ut, og når hun forsøkte forsvant den bare lengre inn.

Heldigvis hadde den ganske stort hull i seg og hullet pekte fremover.

Etter en liten seanse på badet med hyl og skrik hvor jeg holdt og pappaen fisket med en tynn heklekrok, kom perlen ut igjen.

Snuppa kom faktisk og takket både meg og pappa'n og gav oss en stor klem hver etterpå, hun var nok litt redd for at hun måtte gå med en perle i nesa resten av livet.

Rene Madikken episoden dette gitt.

Tror ikke hun kommer til å stappe noe opp i nesen flere ganger nei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig at hun takket dere, da!

He he he - høres forresten nesten ut som meg selv... Bare at jeg var barnet, da! Husker faktisk at jeg ble båret til senga, mens jeg skulle putte en fluorpille i munnen. Det humpa plutselig til så jeg fikk pilla i nesa. Og der blei den! Til legevakta osv, der jeg sa"Nå kom den ned i halsen min!" Kan ikke ha vært gamle tutta da... 2?3?

Fikk ikke samme omsorgen da jeg skulle kose en "gåsunge" mot nesa, mens vi kjørte bil .Og plutselig forsvant den opp i nesa, gitt! Jeg var kanskje - 12?... Grmpf... Og det beste av alt - siden har ingen sett den!!! Kanskje en god forklaring på alle mine innfall og anfall...

Skrevet

Hahaha....må le litt av deg:)

Snakk om uflaks da, skal jo litt til å klare å treffe et så lite nesehull ved et uhell. Snuppa vår gjorde det i hvertfall med vilje, men angret seg godt da den ikke kom like lett ut som inn;)

Og var i hvertfall ikke gøy at mamma og pappa lo..hehehe, klarte ikke holde meg.

Skal skrive denne historien opp i boken hennes og dra den frem ved konfirmasjon eller bryllup;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...