Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hva i allverden skal jeg finne på? En playstation, xbox 360 eller wii? Hvilken er best? Det som er greit med å gi en spillkonsoll er jo at jeg og kan ha litt glede av den, hehe. Men jeg er også redd for at han blir for oppslukt av denne at han bare sitter og spiller hele tida og ikke har tid til meg.. (tror IKKE det kommer til å skje, men en vet jo aldri Er liksom en spillkonsoll jeg heller mest mot, siden han allerede har en klokke, han har en grei mobil og han har smykke og armbånd han har fått av meg fra før.. Vi har sagt at vi skal bruke max 3000 hver på morgengavene, så det er jo litt heldigvis Noen som har noen flere tips? Og har du peiling på spillkonsoller, kom gjerne med din mening om hvilken konsoll som er den beste av de tre jeg nevnte ovenfor...
påtjukken Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 min kjære ønsker seg ps3.. tror eg kommer til å kjøpe den til han:) eg vil helst ha wii eg, men han vil jo ha ps3 så må jo nesten gå etter hans ønske...
Prins&Prinsessa Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Min kjære fikk ps3 i bursdagsgave i fjor og han er VELDIG fornøyd. Kommer litt ann på hvordan type han er. Men tror ikke du taper på å kjøpe ps3 akkurat Vi skal ikke ha gave til hverandre. Vi kommer til å bruke en del penger p ådet ,så vi har blitt enige om at vi får selv bestemme hva vi vil ha og kjøpe det selv. Eneste er at det må være noe som varer, en klokke,smykke, ps3, wii og ellers ting som ikke byttes ut med det første akkurat
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Spillkonsoll? Mobil? Er ikke det typiske julegaver/bursdagsgaver? Hvis du absolutt vil kjøpe ham en spillkonsoll (en morgengave som varer noen få år) ville jeg ha gått for en PS3. Det fikk min kjære til bursdagen i fjor, og han er meget fornøyd Som morgengave ville jeg aldri i verden kjøpt duppeditter som varer noen år, som mobil og spillkonsoller. Skal ikke morgengaven være noe som varer? Et minne han kan ha resten av livet? Jeg ville blitt svært skuffet om jeg fikk en mobil som varte et år eller to... Jeg skal gi min kommende mann en slipsnål i sølv eller gull som jeg kan gravere på. Jeg leker også med tanken på å få en treskjærer til å lage oss et dørskilt med vårt nye felles familienavn Han skal også få lov til å ta endel bilder (på kanten-typen...) av meg/oss på bryllupsnatta som vi kanskje lager et lite album av sammen etterpå (bruker bilder fra selve dagen også, og avslutter med heftige minner fra første natta som ektepar). Han har alltid drømt om å få fotografere meg på en sexy måte, men jeg har vært litt sjenert ved tanken. På bryllupsnatta skal han få HELE meg Håper det faller i smak
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Nå har jeg vært ute og handlet, og det ble en ps3 Håper han blir fornøyd nå! Han ønsket seg xbox sa han, men ps3 er jo mye bedre Må jo være mulig å bytte også, om han absolutt ikke vil ha den, hehe Men jeg tviler! Kan kanskje også la han ta bilder av meg på bryllupsnatta, men det er bare KANSKJE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå