*bolla pinnsvin* Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Altså på en forestilling, ikke bare inni for en titt Hva hadde dere på dere da? Skal man ha kjole? Det at jeg er 40 uker på vei gjør det ikke akkurat lettere. Kanskje det greieste hadde vært å føde og slippe hele klesproblemet.. He, he...
Gjest -<<- Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Ikke nødvendig å pynte seg for annet enn premierer. Der er alltids folk i dress og kjole, men også de som går i jeans og t-skjorte. Jeg stemmer for en mellomting - pent, men ikke pyntet.
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Neeei! Akkurat det jeg håpet ingen skulle svare! Jeg er så gravid at jeg enten må gå i mine vanlige gravidklær, eller så må jeg pynte meg. Sukk..
Miss Misantrop Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har altid på meg skjørt og bluse, men du kan komme som du er om det ikke er premiere- da må du pynte deg litt. Håper du får en flott opplevelse. Jeg elsker opera!
Vipsenmamma Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Jeg velger skjørt/kjole i operaen - fordi jeg synes det gjør opplevelsen litt flottere om du skjønner. Jeans er ikke så fint, men det er meg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå