heisand? Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 sønnen min begynner i barnehagen til høsten og da har jeg mye muligheter foran meg. Jeg har tenkt på interiør på nki og kanskje barnehage med de yngste. Har dere noen goder ideer/tips til meg om hva jeg kan gjøre til høsten uten utdannelse. og ikke så klar for vgs. jeg er 25år. hva skal dere til høsten som har gått hjemme dette året?
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg begynner på skole. Hvilken skole vet jeg ikke før rundt 20. juli =)
heisand? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 så flink du er. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt lyst og energi til skole. Tror jeg må begynne litt med noe enkelt. Ikke lett dette, men så gøy når det er mye å velge mellom. Jeg har lyst til å være hjemme med sønnen min litt mer, så kanskje 1 dag i uken og at han ikke har så lange dager. Noen som jobber hjemme fra? eller lager ting og selger?
lille sprelle Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Finn deg en jobb og se om du trives. Hvis ikke frister nok skolebenken mer enn den gjør for deg i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå