Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min begynner i barnehagen til høsten og da har jeg mye muligheter foran meg. Jeg har tenkt på interiør på nki og kanskje barnehage med de yngste. Har dere noen goder ideer/tips til meg om hva jeg kan gjøre til høsten uten utdannelse. og ikke så klar for vgs. jeg er 25år. hva skal dere til høsten som har gått hjemme dette året?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner på skole. Hvilken skole vet jeg ikke før rundt 20. juli =)

Skrevet

så flink du er. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt lyst og energi til skole. Tror jeg må begynne litt med noe enkelt. Ikke lett dette, men så gøy når det er mye å velge mellom. Jeg har lyst til å være hjemme med sønnen min litt mer, så kanskje 1 dag i uken og at han ikke har så lange dager. Noen som jobber hjemme fra? eller lager ting og selger?

 

 

Skrevet

Finn deg en jobb og se om du trives. Hvis ikke frister nok skolebenken mer enn den gjør for deg i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...