Gå til innhold

Hvordan ville du ha tolket dette? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe.. i frykt for og virke innbilsk så spørr jeg dere jeg:)

Jeg og samboeren min skal selge huset vi eier og flytte. I går hadde vi visning på huset og det var bare jeg som var med sammen med megleren. I dag får jeg melding på mobilen min fra en av dem (en mann) som var på visningen i går sammen med familien sin. Der står det: " Takk for titten. Det blir litt mye oppussing for oss, skal tenke på det ett par dager". Jeg svarer: "Helt i orden det!". Da får jeg til svar: " Lykke til med salget. For meg var huseier mer spennende enn huset". Hehehe.. er det bare jeg som ble altfor fort innbilsk her, eller hva tror dere damer der ute at han mente? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøyt spør du meg. Familiemann my ass....Ingenting overrasker meg lenger, og dette er et klassisk eksempel på menn....

Nei, vil ikke si du er innbilsk. Ville antatt det samme som jeg regner med du antar, at han hadde lyst på deg...

Skrevet

Det er her du viser deg som ikke bare spennende, men med kvalitet. Hvis du absolutt vil svare, bør det lyde omtrent slik: Det er kun huset som er tilsalgs. Huseier er allerede bortlovet og er svært fornøyd med det. Ellers takk. Og uten smiley følgende etter.

Skrevet

he he, det syns jeg var et bra svar;) Ta det som et kompliment!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...