blond Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Her har førsteklasse vært delt i tre grupper, men i andreklasse blir det to grupper. Det blir spennende å se hvem de kommer i gruppe sammen med, uansett tror jeg klassemiljøet til nå er bra.
Lene~mor til tre Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Nei alle 3 klassene skal splittes opp og deles opp i 4 klasser, de skal sette sammen klassene helt på nytt. Det værste av alt er at en av klassene ikke får eget klasserom og må flytte rundt på forskjellige rom som f.eks musikkrom osv :S Det har fått massiv motstand men det hjelper vist ikke
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Ja her er det de samme klassene.
blond Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Det var vel du som fortalte om at barna gikk i brakkeskoler? Det går sikkert bedre enn man tror mht deling av klassene selv om man skulle ønske at det ikke ble gjort. Jeg trodde det var mer vanlig at klassene ble større enn mindre etterhvert som barna ble større?
Lene~mor til tre Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Ja jentungen min har brakke som klasserom og er jo egentlig ikke noe problem det men poblemet er at dem nå har fått 3 brakker i skolegården og dem har snart ikke plass til å være ute på. Da et det ikke akkurat fint at det kansje blir 3 brakker til, da blir det vel ikke noe skolegård igjen . Nå får faktisk en av klassene hverken brakke elller klasserom å må ha musikkro o.l som klasserom og det er det ingen som synes noe om.
blond Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 Det har ikke skolen lov til, mener jeg å huske. Det er visse krav til utemiljø på skoler. Hvis dere ikke når fram til skolens ledelse kan dere lese på barne- og likestillinsdepartementets sider og evt kontakte dem for hjelp til påvirkning.
Lene~mor til tre Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Nå har det blitt bestemt at det ikke blir flere brakker pga plass, men jeg synes det skulle vært forbudt å ikke ha eget klasserom også. Skulle vært påbudt med eget klasserom, de som ikke har det har jo kke noe sted å henge opp ting eller ha sine ting på faste plasser. Håper ikke jenta mi kommer i den klassen som må bytte rom rundt hele skolen, men det er det jo ingen som vil. Er en klasse som har gjort det dette året også... huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå