Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 jeg er en av de som aldri tar det men de jeg jobber sammen med knasker jo dette... de går rundt å spør om de kan få ellers så har de alltid i veska... bare de føler seg litt små dårlige så hiver de innpå. er dette vanlig el? jeg spiser et helt normalt kosthold og holder meg unna godteri og brus og føler meg aldri dårlig...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 aldri, og hvertfall ikke nå som jeg er gravid.. Men dette er ikke vanlig rundt meg.. Skal ha respekt for piller uansett
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Ja hver dag siden jeg var ti bortsett fra i de mnd jeg har vært gravid, og jeg har prøvd å holde meg litt unna mens jeg ammet. Jeg gjør det fordi jeg har koniske smerter da, og hvis jeg skal jobbe og fungere så må jeg. Jeg prøvde en periode å ikke ta men da ble jeg til slutt så dårlig at jeg måtte ta sykemelding og legen var ikke mye blid på meg. :-) Skulle gjerne ha sluppet å ha det sånn, men man må leve med ting slik de er.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Kan legge til at jeg også har helt normalt kosthold og drikker ikke brus eller spiser godteri uten en og annen sjelden gang. Man må faktisk ikke ha dårlig livstil for å ha vondt. FOr min del kommer det grunnet noe medfødt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Kun når jeg kjenner at jeg begynner å få menskramper. Har kraftige menskramper, sterkere enn riene jeg fikk faktisk. Tatt paracet to ganger for hodepine også. Så jeg prøver å unngå smertestillende, og jeg har dårlig kosthold!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Tar det nesten aldri. Kan ha sterke menssmerter av og til, men er lite dårlig ellers. Jeg har et sunt kosthold og spiser fisk og grønnsaker eller rent kjøtt hver dag, men jeg spiser godteri nå og da. Syns enkelte har et lettvint forhhold til medisiner, men kjenner til like mange som ikke liker å ta smertestillende ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå