Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet noe om blødninger mellom mensen?? Jeg har aldri hatt det før, men ha hatt blødning nå. Fikk en blødning 23 dager etter mensen startet. Den varte i 4 dager men blødde nesten ingenting, for jeg blør mye når jeg har mensen. var dette mensen tro eller?? nå 39 dager den jeg regner for mensen har jeg fortsatt ikke fått mensen. Kan umulig være gravid!!!!!!!!! Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det var en festeblødning, og at du nå er gravid. hva med å ta en test?

Skrevet

Tror jeg også... Ta en test og fortell oss hvordan det går :)

Skrevet

Men hvordan er det mulig. Hadde sex 9 dager etter jeg fikk mensen. Og så kommer det en blødning etter 23 dager. Vet at man kan få en blødning når egget fester seg. (har lest litt nå se) men det er 6 dager etter befruktning. Det her er jo ikke mulig. Har hatt mens syklus nå på ca 32 dager i 3 år og nå skal den begynne å tulle med meg. Nei kan ikke være gravid.

Skrevet

Hmm.. Syklusen min var også veldig stabil de siste årene, fordi jeg gikk på p-pillene. I desember kom menstruasjonen 2 uker etter at jeg forventet den, og tenkte at kroppen jobber litt. Det samme skjedde neste mnd, og da det gikk over de ekstra to ukene tok jeg en test og jeg var gravid, enda jeg gikk på p-pillene. Ikke husker jeg om jeg hadde sex på den riktige dagen heller da det ikke var planlagt..

Test deg, så er du sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...