Gå til innhold

BMI - treff for oslo mammaer???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere!

 

Goey at noen tar initiative til mamma moete, men siden vi har termin September (termingruppe) saa regner jeg med at vi moetes som Gravide Damer, ikke sant?

Selv saa er jeg i USA om dagen og har fulgt svangerskap baade hjeme i Norge og videre her i USA hvor jeg har bodd de siste aarene. Naa er imidlertid jeg og min norske samboer her paa vei hjemover med alt det som kommer med foedsel og barselperiode.

Utover familien min med mange nye familie tilskudd hadde det vaert goey aa moete andre jevngamle jenter. Saa jeg spoer kjapt om aldersgruppe da jeg er rundt 30.

Fint om iniativ taker (anonym) har lyst aa komme frem med navn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er gjerne med, jeg er 27 og skal ha min andre, så vet dere hvor dere har meg sånn aldersmessig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for treff.. Eller nytt treff. Vi var jo noen som møttes allerede i hmm hva var det da? Mars? hehe.. Påtide med nytt nå i alle fall

 

Noen som har forslag til dag? :)

 

Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg slenger meg gjerne på!har gått glipp av de andre så morsomt å få med meg ett treff.er 29år og har termin 7sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med! Skal på ferie 27 juni så supert om det blir før det :) Regner med det er andre som også skal bort i Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jenter! SPØRSMÅL!

Er det noen av dere som også er inne på forumet til babyverden?

Der holder vi nå på å arrangere ett treff i juli, og det hadde vært kjempe koselig om vi kunne slått det sammen med barnimagen. :)

 

Spesielt med tanke på at det er sommerferie, og mange er bortreist. Oslo mager er jo oslo mager uansett om man er i BIM eller BV :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hii smily86.

Jeg har i meldt meg inn i babyverden for noen dager siden, så da innlegge ditt der.. jeg har stemt på 4 juli =)))

Gleder meg til treff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smiley,

Blir det samkjoering av Babyverden ( som i babyferden.no??) og Barnimagen 4.juli?

 

Er Aker Brygge ett fint sted aa moetes - sett utifra at vaeret holder seg og vi kan sitt ute?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig godt initiativ. Jeg er 33 og gravid med min første. Desverre kan jeg ikke 4 juli, men hvis det blir flere treff håper jeg at dere holder oss andre oppdatert så blir jeg jeg gjerne med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei.

 

Hvordan blir det med BIM treff i Oslo fremover? Har dere som har truffet hverandre allerede blitt enige om noen ny dato? Vil gjerne være med på fremtidige treff altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...