Gå til innhold

Hvordan ville du ha tolket dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe.. i frykt for og virke innbilsk så spørr jeg dere jeg:)

Jeg og samboeren min skal selge huset vi eier og flytte. I går hadde vi visning på huset og det var bare jeg som var med sammen med megleren. I dag får jeg melding på mobilen min fra en av dem (en mann) som var på visningen i går sammen med familien sin. Der står det: " Takk for titten. Det blir litt mye oppussing for oss, skal tenke på det ett par dager". Jeg svarer: "Helt i orden det!". Da får jeg til svar: " Lykke til med salget. For meg var huseier mer spennende enn huset". Hehehe.. er det bare jeg som ble altfor fort innbilsk her, eller hva tror dere damer der ute at han mente? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det kan vel bety flere ting det, men siden du er samboer ville jeg ikke reflektert så mye over dette.

Jeg ville evt gjort en av disse tingene:

1. Ikke svar på på meldingen

2. Svar OK og ett smilefjes.

I tillegg ville jeg vist samboeren min meldingen jeg hadde mottatt og sagt med ett flir " her må du tydeligvis passe godt på meg, så du ikke ender opp med å selge meg i stedet for huset".

Skrevet

Haha... Den tolker jeg som flørting.. Glad jeg ikke er kona hans for å si det sånn :)

Skrevet

Flørting og et forsøk på å kjøpe seg tid i forhold til å legge inn bud. Hadde forventet et lavt bud eller ikke noe bud fra den kanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...