snurbis Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 hvordan er den?tenkte å bruk den som sportsvogn/sovevogn..
Galskapens overhode Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 det lurer jeg også på.. Trenger ny vogn da minsten harvokst ut av selene til edge'n
klg,2 boys now:) Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 jepp har den å elsker den:)lett å trille,slå sammen og bruke.begge guttene har elsket vogna.eneste som noen anser som negativt er at ryggen går ikke helt ned.har aldri vært ett problem for oss.som sagt LOVE IT!
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Har også denne vogna. Lett å trille.. enkel å slå sammen... eneste jeg kan "klage" på er at ryggen ikke kan legges helt ned.. men det er ikke noe problem.. vi bruker den mest når vi går tur.
saratussen Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 hvor mye ned går ryggen? som i paraplytriller? står det er 3 stillinger...
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har/hadde den (gutten min bruker ikke vogn lenger) og synes den er/var kjempegod! Ryggen går riktignok ikke helt ned (det er jo tross alt en trille), men gutten min sov godt i den likevel. Ryggen er nesten nede, er en svak helling på ryggen. Gutten min sov bedre slik enn å ligge helt flatt. Det jeg synes er dumt med den er at selene er sydd fast i trekket. Brukte vognen som sovevogn i bhg og der ble den ene plasdingsen til festet ødelagt. Ikke så lett å bytte ut når den er fastsydd i trekket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå