Gå til innhold

Semper barnegrøt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Norge importere dette ? evt hvor det kan kjøpes? Er litt langt å gå til sverige :P (bruker 1 time med bil)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småfolk skal vera den samma grauten som Semper men den er jo ikkje kjøpans!!! Eg hamstra Semper graut når eg var i Sverige eller kjente nokon som skulle til Sverige, med begge ungane, mest med nr 2. Er enda lengere for meg å reise til Sverige.......

Eg sendte mail til Semper nemelig fordi eg ville ha semper til Norge, fikk da svar om at det var Småfolk. Det er bare ein ting og det er at det er mega dyrt med Småfolk og nesten ingenting i pakka mens du får ganske så mykje meire i Sverige for mindre penger.............

Kjøp masse når du først er i Sverige!!!! Eg kjøpte alt mellom 10 og 20 pakker når eg først kjøpte eg.

Skrevet

Ja, jeg ska kjøpe mer når jeg kommer meg til sverige, men samboeren min jobber i Rogaland om dagen og jeg har ikke lappen :P Så jeg kommer meg ikke til sverige... sambo kommer kanskje ikke før august og det er litt lenge når jeg har en halv pk igjen :P

Skrevet

Jeg hamstrer alltid velling når jeg er i Sverige. Helt latterlig at det ikke selges i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...