Gå til innhold

Hcg-nivå på 657 dag 13 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Etter 4. forsøk, ble det heldigvis positiv test og hcg-nivå på 657 på dag 13 :)) Jeg er bare så glad for at jeg er gravid, finner ikke ord :)

Noen som vil dele sin hcg, og hva de evt venter/fikk?

Da jeg ble gravid med guttene i 2006, hadde jeg hcg på 1187, da på dag 14.

Det kan være både en eller to spirer der inne, men jeg tror selv det er en. Uansett, etter SA i mars, så er jeg lykkelig bare det er et hjerte som slår på UL om 2 uker. Men 2 stk er veldig velkommen det også :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg hadde 111 på rugedag 15 og det var ei :-)

Gratulerer så mye med spire® i magen!

Skrevet

Gratulerer så mye :o) jeg hadde en veldig lav hcg, tok en evighet før den krysset 1000 føler jeg, og jeg venter en :o)

Skrevet

jeg hadde 865 på rugedag 15, satte inn 1 icsi egg og fikk 1 jente :)

gratulerer foresten så mye :)

Skrevet

gratulerer så masse!!!:)))

kan ikke helt joine dere på hcg nivå enda men forhåpentlig om ett par uker;)

lurer på om alle tar denne blodprøven eller noen "bare" må nøye seg med vanlig gravid test?

Skrevet

Nei, det er ikke alle som tar blodprøve. De fleste offentlige klinikkene praktiserer ikke det, men de fleste private gjør det.

Ved Ullevål tok jeg ikke blodprøve, men ved Aleris er det vanlig.

Skrevet

Så flott Linemor og gratulerer så mye.

Jeg hadde hcg på 467 på dag 12 og det var en gutt. Blir spennende å se om det er eller to du venter.

Ønsker deg masse lykke til.

Og når det gjelder blodprøve,så er det noen offentlige som har den ordningen, bl.a. Riksen.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Det er så store variasjoner her, så sikkert svar får man ikke før UL uansett skjønner jeg.

God sommer til allle, og mye babystøv fra meg :)

Skrevet

jeg hadde hcg nivå på 795 på rd 14,vi fikk en gutt nå i februar,hcg nivået var høyt,så de mente det kunne være to inni her,men etter undersøkelser så det ikke ut som det "skulle vært to" men at lille spiren bare hadde festet seg tidlig!

lykke til :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...