*pooh* Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Fikk min på døra i stad, på bursdagen min og alt, kjekt! Holdt på i sikkert 20 min men fant ikke noe lyd, men forventa jo det at jeg kanskje ikke fant den. Men var liksom oppløftend eå vite at den funket, hørte godt når jeg tok den mot mitt hjerte, trenger kanskje litt veiledning i bruken. Skal ta den med til jordmor i morgen når jeg skal på ul. Er 11+2 i dag
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Du er litt kort på vei:-) Hvor brukte du den da?
*pooh* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Ang denne doppleren står det at den kan brukers i 10-12. uke, men ja regner med det kan gå noe tid Brukte han helt nede der jeg føler jeg kjenner livmora, men er litt usikker på det også, om jeg kjenner riktig...
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Hei. Jeg hørte hjertelyden da jeg var 10+3 første gang. Nå er jeg 15+3. I forrige uke brukte jeg en hel time på å finne den, så tror det kommer veldig an på hvordan babyen ligger om man får den inn.
*pooh* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 Nå har jeg hørt hjertelyden! det var rett og slett kult, aah for en bra oppfinnelse, helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå