Gå til innhold

Babysound doppler, seee hit dere som bruker den!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min på døra i stad, på bursdagen min og alt, kjekt!

Holdt på i sikkert 20 min men fant ikke noe lyd, men forventa jo det at jeg kanskje ikke fant den. Men var liksom oppløftend eå vite at den funket, hørte godt når jeg tok den mot mitt hjerte, trenger kanskje litt veiledning i bruken. Skal ta den med til jordmor i morgen når jeg skal på ul.

Er 11+2 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kan man kjøpe babysound doppler? Tror bare jeg må ha...

Skrevet

Jeg hørte fra andre her som hadde kjøpt den på finn.no, så kjøpte derfra jeg også, bestilte på fredag og i dag kom den på døra :)

Skrevet

Gratulere med dagen da! du må vertfall ha den omtrent rett der hvor skambenet er nå, siden du ikke er lengre på vei! ligger jo ganske langt nede nå! men du prøvde vel gjerne det:-)

Skrevet

Hei og gratulerer med dagen:)

Jeg er to dager bak deg og finner hjertet hver gang jeg prøver. Men man må lete forsiktig og flytte den bare litt og litt. Prøv rett over skambeinet og et par cm over.

Skrevet

Hei, Gratulerer med dagen!! :-)

Ser på finn.... :-) Jeg også har lyst på!!!

Var det inkl frakt kr 499,-? Evt hva kom frakten på!

Finner på utenlanske nettsteder den samme typen til 49 $. Og med en kurs på litt over 6 kr blir det rett i overkant av 300 kr. Litt penger spart er jo kjekt! ( men så kommer mulighens frakt og toll i tillegg! Da er jeg oppi ca 450 kr.

Skrevet

Med frakt og alt kom det på nøyaktig 624 kr. :)

Ja skal prøve mer i kveld, vil så høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...