Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 jeg har amma barnet mitt til det var over ett år...men det har vert sykt mange ganger..snufsete og spysyken hele tiden..menst vennina mi sitt barn har fått mme helt fra fødselen..og det barnet hakke vert sykt enda..jeg synest det er urettferdi..jeg har jo tross alt amma..og det hakke hu...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Kanskje du har vært mer ute blant folk enn hun har? Og amming gjør ikke barn immun mot alle sykdommer altså. Men det gir en superboost til immunforsvaret som varer livet ut for barnet.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 er dette seriøst, eller bare et tulleinnlegg? skjerp deg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Unner du virkelig ikke venninna di et friskt barn??? Du har jo tross alt vært så heldig å få til ammingen, og det har ikke hun...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 så hvem er du egentlig sint på? Livet blir ikke likt for alle, noen barn blir mye sykt i begynnelsen av livet, mens andre tar det litt seinere. Å bli sint fordi barnet ditt blir ofte syk og ikke venninnens sitt barn blir det fordi barnet fikk mme, er egentlig litt tragisk:S
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 jeg tror at mm har mye gode ting i seg som mme ikke har. men jeg tror faktisk ikke på at det er 100 ganger bedre. jeg ammet til min datter var 3 mnd , og ga henne mme etter det. jeg fikk ikke til ammingen (noe jeg ville veldig gjerne). men det at du synes det er urettferdig er vel litt å ta i? sånn er det bare desverre. noen barn er ofte syke, andre barn ikke. min ble bare syk da hun begynte i barnehagen og hun ble jo nesten oppfostret på Collett !! =)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Tipper dette er et tulleinnlegg skrevet av en mor som ikke fikk til ammingen! hahaha!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Du kan godt ønske deg et friskere barn, for barnets skyld, men det er helt hårreisende å ønske at barnet til venninna di skal bli mer syk! Dessuten, slikt er som regel avhengig av gener!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Barnet mitt har fått mme siden han var 1 uke gammel, og han har vært syk bare 1 gang. De jeg kjenner som ammet til barnet var 10-12 måneder har unger som har vært masse og ofte syke, hver eneste en. Så kanskje ikke amming har så mye å si da
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 eller kanskje amming beskytter mot større sykdommer enn snufs her og der? :-) hilsen mme-mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå