Gå til innhold

Da har jeg endelig født, og slapp igangsetting i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min nydelige datter Søndag ettermiddag! Hadde avtale om igangsetting på mandag, så det var deilig at hun kom av seg selv alikavel!! (Takk for bringebærte søss... Skal si det var effekt av den..)

Tenkte å legge ut fødselshistorie senere. Men vil alikavel si at jeg fikk en fin opplevelse til tross for ekstrem fødselsangst takket være de fantastiske jordmødre som var på vakt akkurat når jeg fødte på KK.

Lykke til alle dere som venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye...

Det nærmer seg her også....

Drakk du bringebærte for å sette i gang? eller er det noe du har drukket med jevne mellomrom de siste ukene?

Skrevet

Gratulerer!

Gleder meg til å lese fødselshistorien din!

Skrevet

Har ikke drukket det før i svangerskapet.

Var på kontroll på fredag og var da fullstendig umoden, så da ble det noen runder i sengehalmen fredag og lørdag. Og så drakk jeg den bringebærteen jeg fikk av min søster. Sto at man skulle ha 1-2 ts pr 150 ml vann, men jeg hadde i ca 3-4 ss og drakk en kopp lørdag ettermiddag, en kopp lørdag kveld og en supersterk kopp natt til søndag når jeg alikavel ikke fikk sove.

Om det var det som gjorde utslaget er ikke godt å vite, men jeg tror faktisk det siden jeg var helt umoden fredagen.

Er kanskje ikke å anefale for det smakte skikkelig ekkelt, og vet jo ikke hvor trygt det er å lage den så sterk, men jeg orket bare ikke å være gravid lenger, så jeg var klar for å prøve hva som helst...

Håper du får en kjempefin fødselsopplevelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...