Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har kjøpt en brukt sykkelvogn, men virker ikke som den passer på sykkelen min.. kan det være tilfelle??? Trodde de skulle passe på alle... Eller kan det hende jeg ikke klarer det? he he.. Den stangen på sykkelen som vognen skal festes på er ikke rund på min sykkel, men litt flatere og bredere liksom, om dere skjønner... Ble så sinna når det ikke gikk, arghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! Har på sykkelstøtte da, så skal prøve å ta av den og prøve igjen, men blir forbanna om vognen faktisk ikke funker på min sykkel.........
camilla^ Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 De passer desverre ikke til alle sykler. Har sykkelvogn på hytta, og det er to sykkler den ikke går på. Eller den går ann å få på, men den sitter ikke godt nok til at jeg tørr å sykle med den. men den fungerer på de 4 andre sykklene. Denne vogna er arvet, så den er noen år den også.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Åh pokker assa!!!!!!!!!!!!! Hva skal jeg m sykkelvogn da? Gidder jo ikke kjøpe ny sykkel!!! Åh blæh... ante ikke dette jeg.. trodde de passet på alle sykler... buuuhuuu Så vognene kan bare festes på de syklene som har rund stang nederst da???
Sabina og gjengen Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 På G-sport har de Diamant Special Cut sykkel, 24 gir (shimano) til 1699kr... Da er det off-road sykkel
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Blir for dyrt det, sykkelen jeg har er mer enn bra nok og nesten ikke brukt!!!
Loyloy Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Da går du til en sykkelforhandler og spør etter et anhenger feste som passer til vonen du har. Det skrues fast ved navet på bakhjulet og passer til alle sykler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå