Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Victor/Viktor? Har ikke tenkt over det navnet noe særlig før, men ei bekjent har en nydelig liten gutt som heter det og da fallt jeg helt for det. Tenker litt på å gi babyn i magen det navnet )) Hva syns dere om det navnet?
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg syns Viktor er et kjempe fint navn:) sikkert fordi jeg har en kompis med samme navnet og han er bare kjempe god kompis^^ så jeg smiler i hvetrfall når jeg tenker på navnet viktor^^
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Personlig er jeg ikke så glad i navnet..Det er helt ok liksom. Men det er nok et motenavn på vei opp,-6-åringen min har 2 Victor i gruppa si, og de er bare 14 stk(!)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Sier du det? Trodde det var et ganske unikt navn nå for tida jeg.. hmm.. Vet ikke om jeg vil at ungen min skal ha et poppisnavn, men det er jo velidg fint da.. Andre meninger om det? hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Når jeg tok "mopedlappen" for maaange år siden, så het læreren Viktor. Da syns jeg det var helt håpløst stygt. Nå syns jeg det er nydelig! Sønnen til en god venninne heter det. Om det er poppis, tja. Vet ihvertfall om 3 småtasser på under 1 år som heter det. Men kjempefint navn.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Viktor er jo ganske poppis da. Jeg personlig liker ikke navnet, sorry
prebs Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Synes det er et koselig navn. Tror jeg ville skrevet Victor. Det er ikke på topp 40-lista, så jeg vil ikke kalle det et poppisnavn, men det er godt mulig det er på vei opp.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Går på helt greit listen. Kjenner to små gutter som heter Victor og en som er på vei så har inntrykk av at dette er et populært navn for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå