Gå til innhold

Hva syns dere om navnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Victor/Viktor? Har ikke tenkt over det navnet noe særlig før, men ei bekjent har en nydelig liten gutt som heter det og da fallt jeg helt for det. Tenker litt på å gi babyn i magen det navnet :))) Hva syns dere om det navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Viktor er et kjempe fint navn:) sikkert fordi jeg har en kompis med samme navnet og han er bare kjempe god kompis^^ så jeg smiler i hvetrfall når jeg tenker på navnet viktor^^

Skrevet

Personlig er jeg ikke så glad i navnet..Det er helt ok liksom. Men det er nok et motenavn på vei opp,-6-åringen min har 2 Victor i gruppa si, og de er bare 14 stk(!)

Skrevet

Sier du det? Trodde det var et ganske unikt navn nå for tida jeg.. hmm.. Vet ikke om jeg vil at ungen min skal ha et poppisnavn, men det er jo velidg fint da..

Andre meninger om det?

hi

Skrevet

Når jeg tok "mopedlappen" for maaange år siden, så het læreren Viktor. Da syns jeg det var helt håpløst stygt.

Nå syns jeg det er nydelig! Sønnen til en god venninne heter det. :)

Om det er poppis, tja. Vet ihvertfall om 3 småtasser på under 1 år som heter det.

Men kjempefint navn. :)

Skrevet

Viktor er jo ganske poppis da. Jeg personlig liker ikke navnet, sorry

Skrevet

Dårlige assosiasjoner til det navnet...

Skrevet

Synes det er et koselig navn. Tror jeg ville skrevet Victor. Det er ikke på topp 40-lista, så jeg vil ikke kalle det et poppisnavn, men det er godt mulig det er på vei opp.

Skrevet

Går på helt greit listen. Kjenner to små gutter som heter Victor og en som er på vei så har inntrykk av at dette er et populært navn for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...