Gå til innhold

4,5 mnd - mer våken om natta og mer survete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra å ha vært en gutt som sover godt fra 20 - 02/03 uten mat, så er han nå våken hver 3. time fra vi legger han til vi står opp... ofte oftere også faktisk. Har begynt med litt smaksprøver med grøt. Burde jeg bare legge inn et fast grøtmåltid nå? Er det økt behov for mat som gjør at han er mer urolig? Jeg fullammer, men synes han ligger veldig kort ved puppen om gangen... kanskje max 10 min tilsammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi jente er og snart 4,5 mnd. Å hun har blitt mer våken på natta. før sov hun fra 20.00 - ca 04.30. Nå våkner hun omtrent hver 3 time. Å jeg har begynt å gi henne purè og noen smaksprøver av grøt.

De sier at noen bler mer våken av det..

Men har ikke noen svar til deg, desverre. Men lurer på det samme som deg =)

*dytt*

Skrevet

Hei!

Lillegutt her begynte også å tulle mer på natta, så her har vi nå innført fast kveldsgrøt. Han tuller litt enda, men det har bedret seg noe og han sover nå gjerne til hvertfall kl.00 før han skal ha mat igjen (legges i 18-19 tiden). Ellers har vi ikke merket de store forandringene, annet enn at han smiler lykkelig hver gang grøtskåla kommer på bordet..:P

Min er forøvrig også 4,5mnd :)

Skrevet

For oss hjalp det masse med litt grøt da hun våkna masse, rundt den alderen! Ikke mer enn en porsjon hver kveld, fram til hun var 6mnd. Først da ville hun ha mer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...