Gå til innhold

Noen tanker ang. bhg og skolestart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann er født i des. 04, han har gått i samme bhg. siden han begynte høsten 06 og han trives godt, har flere venner, men en bestekamerat som nå dessverre bytter bhg til høsten. Nå er denne gutten født i 05 og de tilhører ikke samme skolekrets som oss, så de ville jo uansett bli "skilt" til slutt. Det som bekymrer meg mer er at mange av barna nå skifter bhg, deriblant flere av lekekameratene og de aller fleste store barna. Til høsten er det bare gutten vår + en gutt og to jenter igjen som er 04 barn. Han leker jo ikke med disse jentene så mye, og gutten er litt voldsom i leken så de er ikke bestekompiser heller. Det kommer vel nye barn, men sikkert ikke store barn. De flytter vel opp flere fra småbarnsavd istedenfor. I går fikk jeg også høre fra andre foreldre at mange av de ansatte også slutter! Jeg er vel bekymret for alle forandringene som kommer og hvordan gutten vår takler det...Jeg føler meg ikke vel med at han bare kommer til å leke med yngre barn, eller at han vil kjede seg. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, kanskje noen der ute har opplevd noe av det samme? Vi vurderer jo sterkt å bytte bhg, selv om han har bare ett år igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...