Gå til innhold

Josefine lære-dvd! Hjelp meg noen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på på 2,5 år er veldig lærevillig og kan telle til 20 både på norsk og engelsk. Og forstår det, ikke bare en regle for henne. Hun har også begynt å legge sammen tall og synes det er veldig gøy.

Hvilken dvd med litt utfordringer anbefaler dere meg å kjøpe? Hra vært å sett litt på forskjellige, men er veldu i tvil. Håper dere kan anbefale en av de til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står alder på de fleste. Josefine på skolen og Josefine på ferie er 2 som har 4+ anbefallinger, men mine jenter har brukt de siden 3-3 1/2 års alderen. 2 1/2 er kanskje veldig ungt, men - hey - hvem vet? Kan hende de har stort utbytte av de. De store leketoys forretningene har somregel best utvalg. Brio osv.

De er veldig fine - anbefaller de!

Lykke til!

Skrevet

Men er det DVD-er? Jeg har bare funnet dataspill. Jeg tror at de er litt for vanskelige for dattera di, men det er jo bare å prøve, du kan jo eventuelt bare legge dem til side en stund hvsi de blri for vanskelige. Sønnen min var 3,5 da han klarte å henge med på instruksjonene.

Skrevet

De er interaktive data spill - stemmer det. Det er ikke DVD'er man sitter og ser på, nei.

Jeg tror nok også kanskje 2 1/2 er veldig tidlig, men det er jo bare og prove. De kan som hun over sier selvsagt bare ligge og vente litt evt. Det er jo masse instruksjoner osv.

Skrevet

Nei, det er pc og mac´spill ja! :) Takk for svar og tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...