Gå til innhold

svarslipp for barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor skal man sende denne hen?

hun i barnehage sa at jeg kunne sende den til barnehagen, men da skjønner jeg ikke hvordan de som driver med barnehagesøking får vite at vi fortsatt vil stå på liste for 1-ønsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje om det er forskjellig praksis, men vi skulle sende svaret tilbake til kommunen(som gav oss bhg plass), for så å sjølve ta kontakt med bhg i god tid før bhgstart, for å få informasjon og slikt.

Skrevet

Jeg fylte ut papirer fra barnehagen at vi ville stå på venteliste videre, de tok seg av det. Ville ringt styreren jeg.

Skrevet

Vi skulle sende svaret til opptakskontoret i kommunen.

Hvem er det som har sendt dere svarslippen da? Den skal 99% sikkert tilbake til avsenderen. Om det er kommunen som har sendt det ut er det nok de som skal ha den tilbake. Samme om bhg sendte den.

Står det ikke noe adresse, tlf-nr., eller kontaktperson i brevet da?

Skrevet

det erfra barnehagen. bare synes det er litt rart når ikke kommunen får vite at vi skal fortsatt stå på venteliste... men barnehagen sier vel ifra da. får spørre.

Skrevet

i Bergen er det ivertfall sånn at man sender svar til hver enkelt barnehage. Styrer sitter og jobber i et stort datasystem og finner søkerlister og legger inn svar ja / nei / stå på videre venteliste..slik at det ligger i systemet i deres "mappe"...så styrer tar nok den jobben... men er du i tvil..så snakk med henne..

Skrevet

takk for fine svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...