Gå til innhold

Se på UL bildet av lillemor:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har lagt ut bilder av de små inni magen??

Lillemor lå og slappet av på UL:) Med bena i kors og hendene foran ansiktet:) Skal på 3D UL om 4 uker! Gleder oss til å se henne igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger under "mine bilder" på profilen min:)

Skrevet

koselig du ville dele bildene med oss+ samt fine magebilder:)

Skrevet

Bare koselig det:) Stolt kommende mor:) Har ikke du noen du vil dele da?

Skrevet

bildene fra ul var egentlig veldig dårlig. Var vanskelig å få et skikkelig bilde av jenta mi. Hu hadde hendene så mye oppi ansiktet å lå så langt ned mot åpningen. Og magebilder har jeg ikke begynt å ta ennå. må snart begynne;)

Skrevet

Så fine bilder....:-) Gøy å se. Gleder meg til jeg får en så fin mage som deg. Du ser gravid og flott ut, jeg ser bare litt "feitere" ut hvis du skjønner hva jeg mener:-) Er 17 uker i dag.

Skrevet

Jeg følte meg "lubben" til ca uke 18. Da kom plutselig gravidmagen:) Er veldig fornøyd med UL bildene vi har fått:) Ser henne klart og tydelig:) På ordinær UL i uke 19+1 lå hun og slappet av med bena i kors og hendene foran ansiktet. Håper hun er så "bedagelig" når hun kommer ut også:)

Skrevet

Så morsomt å se og lese inne på profilen din. Vi har akkurat de samme datoene vi. Siste mens og "unnfangelsesdato".

Flotte bilder av deg og magen. Er dette deres første?

Jeg fikk også samme termin som deg først, men etter ul, ble den flyttet frem til 24. okt.

Blir morsomt å følge med fremover.

klem

Skrevet

Dette er vårt første barn:) Gleder oss veldig!!! Deres første? Jeg ble flyttet en dag på UL, så termin er 17.oktober:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...