awenka84 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Endelig var det dagen for ultralyd. Å så vi har ventet spent på denne dagen. Alt var bra med babyen i magen. Og terminen ble satt frem 6 dager. Vi får en jente:) whoo;)
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer!!! Herlig følelse nå sant??
awenka84 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 takk. Ja en helt ubeskrivelig følelse. Er så lykkelig og glad. går bare rundt å smiler fra øre til øre. Føler at det ikke finns noen problemer i verden akkurat nå. Føler meg så heldig.
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer! Da hadde du rett i at det var jente da:-) Nyt dagen og resten av svangerskapet:-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 gratulerer så masse har også vært på ultralyd, men jeg ble satt 3 dager tilbake. Men det er jo ikke av noe betydning. Babyen i magen lå å gjemte se bak morkaka, så den fikk vi ikke se så veldig mye til. Men han fikk nå tatt de målene han trengte, men noe kjønn og slikt det kunne vi bare se langt etter. Så vi venter enda i spenning
awenka84 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 Ja magefølelsen stemte:) Det er litt morro da. Hadde og morkaken foran så han gynekologen ble litt irritert på den lille jenta mi for hu hadde hendene så mye oppi ansiktet. Men hu var ikke sjenert for å vise at hu va jente:) Gravid nr 2 skal dere på ny ul for å finne ut hva det blir?
villemo26 Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer så masse!!!!! Så kjekt! Vart det annerledes når du fikk vite kjønn? Altså,blei det meir virkelig på en måte??
awenka84 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2009 Takk villemo:) HAr hele tiden trodd det var en liten jente inni der. Og det å få det bekreftet-ja det ble på en måte litt mer virkelig at ja nå skulle vi bli foreldre. Helt ubeskriveligfølelse å se babyen med 5 fingre og 5 tær og at alt var bra. HAdde vært litt dårlig humør de siste dagene før ul. men etter ul føler jeg meg mye bedre. Er liksom ikke så fælt med litt mage å noen ekstra kilo når jeg så den lille jenta i magen. Tror jeg kommer til å bli verdens stolteste mor.hehe.. gled deg:)
villemo26 Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 åååå, ja gleda meg supermasse! 3 veke igjen i dag til UL, følest ut som 3 år.... hehe. Håper eg og får samme feelingen som du, når det gjelder at det ikkje blir så gale med ekstra kilo når en veit ka som er inni der.. For akkurat no føles det som om det er 1 januar, og eg har stappa i meg julemat i en evighet :-)
awenka84 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2009 hehe:) ja merka blitt ekstra var på diverse kommentarer om vekt å sånn. Husker min søster sa til meg for noen uker siden at eg måtte glede meg til at magen vokste sånn eg slapp å se så feit ut. og vel det hjelper ikke på selvtilliten. Hu mener jo ikke noe vondt med å si sånn, men du vet at ærlighet ofte kan såre. Men nå føler jeg meg terk til å møte diverse kommentarer og klarer å akseptere litt mer at jg faktik ikke er feit men er gravid;) håper du og får samme følelse, for det gjør ting litt lettere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå