PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Vi venter nr 2 og trenger juniorseng til størstejenta, og 2 kommoder bla. Ikea er for langt unna og ellers synes jeg at det er litt dyrt å handle seng til jenta for 3000kr og kommoder til nesten samme pris. Finnes det ikke noe rimelig for oss som ikke er så veldig rike?
LilleTrille med en tulle Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Finn.no har masse fint, og kanskje noe i nærheten av dere=) Personlig skal vi kjøpe seng, kommode og stellebord på ikea. Skjønner heller ikke helt greia med å bruke 3000 kr på en kommode/stellebord. Ellers så har jeg ingen tips... Men hvor har dere kjøpt de andre møblene deres? Kanskje dere kan se samme sted til barna også?
fru tekopp Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Vi har brukt Ikea hele veien. Bortsett fra vugge (fra Grini landsfengsel) og sprinkelseng som vi lånte av svigerinnen min. Vet virkelig ikke hvor de kan ha barnemøbler som ikke koster all verden. Men en ting er sikkert. Jeg skal ikke ha stellebord til nestemann! Tar mye plass, og kan like gjerne bruke bare stellemadrassen på gulvet/sengen. Sparte penger der, gitt!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 Forgje gang bodde vi nært Ikea, nå bor vi 5 timer unna og jeg ser ikke for meg å få tid og ork å reise så langt. Vi har ikke begynt å handle eller ordne til den lille i magen ennå, men har det meste. Av de "store" tingene, så mangler vi bare juniorseng og kommoder. På finn hadde de ingenting heller i nærheten. Kjipe greier altså..
Bare blåbær Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hva med jysk? De bruker å være ganske billige..
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 Ja, kikket litt på nettet- men fant ingen juniorseng.. heller kommode som passet med høyde (skal brukses som stellebord) ... Synd man ikke kan netthandle på ikea.
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Kan dere ikke få noen i familien eller en venninne som har tenkt seg på besøk til dere kanskje handle for dere? På ikea altså.. Jeg vet det kanskje er mye og be om, men jeg ville gladlig gjort det for mine nærmeste! Varene kan du jo lett plukke ut via nett..
mamma 06&09 Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Ikea har netthandel http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/bestilling.html
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2009 Jøss, dette så ikke verre ut nei! Hvis det virkelig er sant, er problemet løst da! Takk!!!!!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2009 Men det koster 2700kr å få pakken sendt! Jiises!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 vi bruker finn.no til nesten alt.. er avhengig.. )) er så bra bruktmarked her, spes i sør trøndelag.. men, noen ganger må vi innom ikea..
erteposen + 4 Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Sjekk ellos.no. Naboen har kjøpt kjempe rimelig og solide senger der. Personlig så synes jeg junior seng ikke er verdt pengene, men gikk rett på stor seng 200x75 med gavler og sengehest (og det siste ble aldri brukt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå