Gå til innhold

Modnings akupunktur!


ellevinjar

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Nå har jeg bestemt meg for å bestille timer til modningsakupuntur. Kanskje frøkna kommer til termin :) Uansett så skal det visst hjelpe på å få en "lettere" fødsel. Skader vel ikke å prøve :) Men er det noen som vet om noen bra akupuntører? Har aldri gjort det og aner ikke hvor jeg skal gjøre det.... I oslo :)

 

Også et lite kjærringråd som svigerrinna mi fulgte. Bringebærkapsler ca et par uker før termin. Det hjelper å sette i gang fødsel, gjør at livmoren trekker seg fortere sammen etter fødsel og mindre blødninger under fødsel.

 

Og ammete. Det gjør av babisen ikke får luft i magen. Tror på det jeg, hehe :) Et par mandagstips og et spørsmål. Ønsker alle en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til modningsakupunktur, ja! Jeg vil IKKE gå på overtid :)

 

Bringebærbladte har jeg drukker i to uker allerede, og kapslene begynner jeg på i neste uke (min uke 34).

 

Legger ut kontaktinfo til akupunktøren jeg har blitt anbefalt så snart jeg får det fra venninnen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, da er vi to. Har ikke lyst å gå over :) Bringebærbladte har jeg ikke hørt om. Det må jeg prøve. Fint om du legger ut info om akupuntør,, da blir jeg glad :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere, får dere ikke det på sykehuset?? Jeg fikk to runder med det da jeg fikk gutten vår for 6 år siden. Første gang da jeg hadde gått 4 dager over og så to dager etter det. Fødte på ABC i Oslo, nå skal jeg føde på et distriktssykehus, men har fått akupunktur der også (mot kvalme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på modningsakunktur hos Markveien Naturmedisinske Senter (http://mns.no) på Grünerløkka. Starter behandlingen når jeg er i uke 35. Har ei venninne som anbefalte dem, så satser på at det gjør susen:-)

 

Hvor får man kjøpt bringebærkapsler? Helsekost?

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotsone terapi skal visst også gjøre susen, men da nærmere termindatoen.

 

:) Men det er skikkelig VONDT! Fungerte på meg da, fikk akupunktur, fotsoneterapi og stripping(på sykehuset det siste da) og et døgn etter var ungen ute. Lett fødsel var det også, sånn relativt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...