Gå til innhold

Noen som har erfaring med Teutonia Spirit S3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bestemme meg for vogn.... Samboeren bare ler av meg! Jeg skifter mening hver dag.. Jeg har mest lyst på Teutonia Spirit S3. Men ingen vogner er jo perfekte!!! Hvorfor er det ingen som klarer å lage en perfekt vogn?? Spirit har ikke lufthjul og er vanskelig å komme til i handlekurven. Men til vårt bruk tror jeg den blir veldig bra:) Bor sentralt og blir nok mest turer på fortau og kjøpesenter. Noen som har denne vognen og er kjempefornøyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

Jeg har, og er kjempefornøyd :-)

Brukte den hele vognperioden til min første, til hun sluttet med dagsoving, da gikk vi over til en enda enklere trille.

Skal bruke den samme vogna igjen nå til nestemann, har ingenting å utsette på den og anbefaler den varmt :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :D:D:D:D

Skrevet

skal ikke være lett å velge vogn:-) men jeg har bestemt meg for spirit s 3:-) og jeg gleder meg til å bruke den.

Hadde en 3 hjuling til min datter sist og jeg var storfornøyd utover det at jeg ikke kunne snu sittedelen mot meg..Så det var et av mine kriterier denne gang. Der er jo spirten helt perfekt:-)

Skrevet

jeg har handlet meg den vognen, og gleder meg masse til lille nurket skal ligge der og jeg skal trille:)

Synes den er kjempe fin, og så lett og legge sammen og sette opp igjen:) også synes jeg det var supert med sportsdelen, som vender mot meg:)

Skrevet

Hei

Jeg har ikke erfaring men vært der du er nå - og jeg har kjøpt s3 til mitt kommende nurk.

Kritikerne vil si at den er mindre stabil en enn 4-hjuling og at til 3-hjuling å være er den relativt tung og stor sammenlignet med noen av de andre 3-hjulingene. Også er det dette med hjulene, da.

Når det er sagt er vognen utrolig lettkjørt, bedre enn de andre 3-hjulingene synes jeg, i butikkene sier de at de nye punkteringsfrie hjulene er like gode som luftdekkene, sportsdelen kan snus mot deg, dessuten har bærebagen relativt god plass sammenlignet med andre (jeg har duo-baggen) også er den jo veldig fiiiiin.

Alle s3-eiere jeg har snakket med er fornøyd med s3. Kritikerne er de som ikke har den. Som du sier finnes ikke den perfekte vogn. Dette var så nære jeg kom.

Skrevet

Blir bare mer og mer sikker på at det blir S3:) Vært og kikket på den igjen i dag:) Gleder meg til å gå turer med lillemor i den fine vognen:)

Tusen takk igjen dere:)

Skrevet

det eneste jeg ser er negativt med denne vogna, er at det er ganske vanskelig å komme frem til handlekurven .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...