Gå til innhold

Stakkars pappa'n til gutten min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff...hehe. Han har hatt gutten på overnatting i helgen. Samværshelg. Også har gutten selvfølgelig blitt syk. Tror det er omgangsyken. Feber, oppkast og diare. Ikke noe særlig hyggelig.

Jeg ringte farmor og pratet litt med henne. Og hun fortalte at han hadde ringt til henne og var så fortvila, for han har jo aldri hatt gutten med omgangsyken før. Så han visste jo ikke hva han skulle gjøre da gutten spydde og satt på do med diare.

Men heldigvis så overlevde de helgen da. Og etter det han fortalte, så var dem (han og samboeren hans), kjempe flink med gutten. Ga han mye omsorg og gjorde det beste dem kunne.

Så gutten kom hjem nå, men er allerede mye bedre. Gikk på do 2 ganger i går, og kastet litt opp idag tidlig. utenom det virker han helt fin. Ligger og sover bort feberen nå.

Så all æren til pappa'n hans, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja?

er det ikke helt normalt at fedre klarer å ha syke barn da?

skjønte ikke helt poenget med innlegget ditt.

men "flott" at han stiller opp!?:)

Skrevet

Dette skulle egentlig være en morsom og koselig histore, men man tolke det som man vil. Og det er tydligvis at du tolker det litt negativ da.

Ville bare fortelle hvor flinke dem har vært med guttugen i helgen, men det ble tydligvis helt feil.

HI

Skrevet

Jeg bare lurer på noe. Er det ikke litt koselig å lese om noe annet, enn om stønader, fedrer som ikke vil ha samvær...etc?

Det syns hvertfall jeg, selv om innlegget ikke har noe mening. Men trenger det det?

Historien din var koselig, den Hi.

Skrevet

Synes også det var en koselig historie =)

Skrevet

Så flott at far klarte brasene da.. Første gangen dette skjedde hos barnefar ringte han å ba meg hente dem.

Skrevet

Hehe,husker første gang datteren ble syk hos faren.Hun hadde "bare" feber da,men han var helt på tuppa,og ikke ville han sjekke tempen eller gi henne stikkpille.Så jeg måtte komme og være der til sene kvelden og feberen var begynt å gå ned:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...