Bolla og lille rosin Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hadde aldri drømt om at jeg egentlig skulle komme hit noen gang.. Det er helt merkelig å tenke på at det ligger en liten tass inni magen min og venter på å komme ut til oss, og at vi har laget denne lille tassen helt sjøl!! Lurer på når jeg kommer til å klare å innse at det er sant;)) JIPPI!!! Nå nærmer det seg til og med, litt oppussing og innkjøp igjen nå, så er vi klare!! :D
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!!! Gleder meg til jeg har 100 dager igjen!! Jeg har 124 igjen i dag:) så ikke så langt unna:) Tenk at vi kan lage små mennesker!!! Det er så fantastisk!! Gleder meg bare mer og mer for hver dag nå Lillemor turner og sparker daglig nå Herlig!!! HURRA HURRA jeg er så glad i dag:D:D:D:D
dodo Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jubler med deg. Jeg har også 100 dager igjen i dag. :)
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Hurra for dere! Jeg er 103 idag, så er snart 100 dager unna jeg også. Rart og herlig å komme så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå