Mammamø! Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har en helt ok kontorjobb innen salg. Merker at jeg er så umotivert til å stå på nå som jeg er gravid? Er bare halvveis i svangerskapet, men ser veldig fram til permisjon, kan nesten ikke vente...! Flere som har det på samme måte?
fru tekopp Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 JEG, JEG JEG JEG!!!!!!! Har så lyst til å gjøre alt annet enn å sitte her inne! Men sånn er det sstort sett hver vår/sommer. Men ekstra ille nå. Er bare nesten 10 uker, så kan bli veeeeeldig lang ventetid! Hehehe... Lykke til videre!
dodo Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Me too! Nedtellingen er i gang for fullt. Bare 1 1/2 jobbuke igjen før 4 ukers ferie og deretter skal jeg kun jobbe 4 nye uker. Ikke lenge igjen, men tiden kunne gått fortere....
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg også !! Jobber på en jernvare handel, og er mye tunge løft, og aldri "sittetid" bortsett fra i lunsjen! Redd jeg skal miste, og føler folk snakker når jeg sykemelder meg
Panterjenta85 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Kjenner jeg er umotivert jeg også gitt... Har 7 uker igjen til permisjon.. Burde satt meg inn i en del ting og tatt en del beslutninger for hva som skal gjøres fremover, men kjenner litt at jeg dytter det over på hun som skal gå i vikariat for meg mens jeg er borte... Tenker litt at det blir ikke mitt problem.. Men samtidig så vil jeg veldig gjerne ha en del jeg vil si om hvordan driften foregår mens jeg er borte.. Vil ikke komme tilbake til et helt nytt system som ikke fungerer for meg...
beibiboom Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 må desverre si at jeg er veeeldig umotivert for tida... Men har bare 4 dager igjen til laaaang ferie (er lærer), så det hjelper på. Men må si at noe som gjør meg enda mer umotivert, er å tenke på alle de jeg vet om som sykmelder seg bare fordi de ikke gidder jobbe når de er gravide. Føler det er så urettferdig for oss som står på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå