Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 kjenner jeg er veldig sliten etter en helg med en liten gutt på6 mnd som ikke vil bli bysset for å roe seg ned,snur seg heeele tiden i senga når jeg prøver å legge han,grinete,og ja,alt føles som ett mas! Enten så er han blitt pappadalt og har savna pappen sin denne helga,som har vært i danmark,eller så vet ikke jeg hva det er med han. Håper han går tilbake til å være den snille og blide godgutten min,fort hehe.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 har det noe å si at han snur seg da? en erfaring jeg har gjort meg ang babyene mine, er at så fort jeg/vi har fått rutiner på de så forandrer de seg..) å da er det innkjøring av nye:) men detter roer seg med årene. mine er mere "stabile" når de har kommet seg igjennom 1-2 årsalderen:) kan det være tenner da? de kan plages med det i flere mnd før de kommer..
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 nei har ingenting å si at han snur seg,det har bare virka som om han ikke ville "lye" hele helga hehe,akkurat som han skulle være ekstra vanskelig nå når faren hadde reist bort. Kan godt være det er tenner ja,han klør veldig i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå