lykkejinta Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 de første sparkene jeg kjente i natt? Det føltes som om ei " boble " sprakk etterfulgt av et dult....jeg la merke til det to ganger. Er i dag 17+3.........
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Det kan det være Jeg følte det akkurat på samme måten da jeg begynte å kjenne sparkene og bevegelsene. Det er så gøy når man kommer dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå