Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Vi skal på ny mekling ang. samværet for ungene. Meklern sa at den nye samboern hans burde være med. Men er det sånn at jeg burde ta med kjæresten min også? Vi er ikke samboere, så jeg vet ikke hvor mye det har å si da..?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hadde ikke hatt kjæresten med,men hadde heller ikke godtatt at stemor var med på megling.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Nei, jeg tror nok de vil prøve å rotte seg litt sammen. Men jeg har aldri fått møtt hun, og syns egentlig det hadde vært greit det også. Helst i en annen sammenheng, men..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Synes IKKE du skal gå til mekling uten å ha med deg støtte om han har det! Forferdelig måte å møte den nye samboeren hans på også da..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Vær litt smartere enn min mann og hans x har vært.. ta med nye partnere!!!! Det kan lønne seg........ Lag regler for hva vi "steer" kan bestemme og ikke, og hvilken rolle vi skal ha i forhold til barna. Min mann har hatt omsorgen for sine barn i mange år, og jeg har da vært stemor. Jeg mener at jeg skal kunne fungere som en "mor" (IKKE mamma) for barna, og ønsker å beh dem likt med våre felles barn, men mor mener jeg skal ligge laaaangt unna barna HENNES.. Nå er ting et sant helvete med et av barna, og det hadde nok vært bedre om jeg kunne vært med på megling fra beg av, og fått "tildelt" min rolle.... Nå "angrer" jeg nesten på at jeg har beh dem likt som felles barna (stygt å si det, men...) Set masse kritikk mot oss stemødre, men det er f ikke enkelt å være det heller.. Beh man ungene likt får man beskjed om å ligge unna, forskjellsbeh man får man beskjed om å gi f med det også.. Så, hva gjør man??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå