fjollefrua Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Tips til hva bør man spørre om, og ta opp etc?
fjollefrua Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2009 ingen som har noen tips? junior begynner i barnehage i august.... første gangen vi er på foreldremøte.
Siril&Tord sin mamma Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 du kan feks spørre om: hva slags planer de har for høsten sånn pedagogisk. om de har kjernetid( tid der barnet bør være tilstede). hvordan de gjør ang feiring av bursdager om de har sovetider for barna hva de tenker i forhold til måltider. eks sunn mat, hva er ikke lov/anbefales ikke i bhg. (noen bhg er det ikke lov m joghurt feks). hva de holder på med når de er på tur, om de har faste turdager uka. hvor de går osv ingen fasit dette, men bare noen tanker jeg har. lykke til. ikke vær redd for å spørre om ting du lurer på osv. bedre å spørre enn å lure:)
fjollefrua Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 takk for svar... er jo noe av dette jeg har tenkt på også, men kan være greit å skrive ned litt... kjenner jeg meg rett så har jeg glemt alt innen jeg kommer dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå