Gå til innhold

Hvilke navn mener du er poppis navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg merker at disse navnene er gjenganere blant de som får babyer nå til dags:

Gutter:

Linus, Nathaniel, Noa, Elias, Sander, Mathias, Leon, William, Lukas, Theo, Theodor, Leo, Matheo

Jenter:

Sofie, Thea, Tuva, Linnea, Mina, Mia, Ada, Emilie, Mathea, Nora, Hedda, Amalie, Aurora, Pernille,

Kommer ikke på fler i farten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som ligger på ssb sin liste over topp 10-15 navn for gutter og jenter.

Vel tro de fleste du ramser opp hører til der, men det kan du jo kjapt sjekke selv ved å gå inn og se :-)

Skrevet

Jeg mener at alle navn som ligger på ssb. sin topp 40-liste, må kunne kalles for poppisnavn.

Forøvrig vet jeg om to Oliver født i år, så kanskje det kommer til å stige?

Skrevet

Uff, er så trist at Sofie er et poppisnavn for tiden. vi kalte minstejenta det fordi det er et pent navn, abs ikke fordi det er pop på noen måte. Har syntes det er fint helt fra jeg var liten, og da var det ikke pop. I tillegg het min oldemor det, så fint å kalle opp også, selv om hovedgrunnen er at det er fint, enkelt og internasjonalt.

For øvrig synes jeg Leah er veldig mye brukt nå om dagen, og Balder og benjamin, sara og leon.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Uff, syns det er synd at Mina er så poppisnavn nå.. Jenta vår skal hete det.. Har likt navnet siden jeg fikk nr1 men det tok litt lenger tid å få nr2 enn man skulle ønske..hehe.. Jaja.. Mina er et nydelig navn.

Benjamin skal vi ogås ha men visste ikke at det var poppis at all..

Syns leander, lucas, sander er veldig vanlige navn nå..

Skrevet

benjamin og mina er knallfine navn! Hvis jeg skulle få jente den siste gangen nå så sto mina på lista,og benjamin på lista på guttenavn,og gutt fikk jeg,men sambo ville ikke kalle han for benjamin så det ble adrian istedenfor hehe.

Skrevet

Jeg heter selv Mina, og det var det INGEN som het da jeg gikk på skolen. Det føles både litt morsomt og rart på samme tid at det er sånn poppis-navn nå i grunn.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...