Gå til innhold

Sliter skikkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, aner ikke hva jeg skal gjøre altså. Har blitt uplanlagt gravid med nr 3 enda vi har gjort alt for ikke å bli d. Hadde i 2 svangerskap veldige bekkenplager og den siste uka nå har det kommet tilbake verre en noen gang. Tenker at blir dette skikkelig ille, at jeg ikke kan klare å ta meg av de to barna jeg allerede har.Minstemann er kun 8 mnd nå. Hva gjør jeg da? Vet ikke om jeg klarer å ta d vekk heller. Vet ikke hvordan jeg kommer til å føle etterpå. Redd for å slite med d, samtidig redd for å ikke kunne være ordentlig mamma for mine to barn. Noen tanker fra andre rundt dette? Bare surrer i hodet mitt akkurat nå. Har heller ikke kjempegod tid til å tenke på d, da jeg oppdaget d sent. Er så fortvilet........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg samvittigheten og hjertet ditt -det praktiske ordner seg som oftest av seg selv :-)

Skrevet

Det var nå et veldig lettvindt svar da. Ts har jo store bekkenplager, og lurer på om hun kan fungere skikkelig for sine andre to barn hvis hun fullfører dette.

Ts, tenk deg godt om. Å bli gravid så raskt innebærer en voldsom påkjenning for kroppen, og når du hadde så store plager forrige gang, og sliter allerede med bekkenplager, må du se for deg forverring. Kanskje også krykker/rullestol i perioder.

Du har allerede to barn. De må du ta ansvar for uansett, og det er kanskje ikke til deres eller ditt beste at du bærer fram dette barnet. Du kommer sannsynligvis til å få dårlig samvittighet uansett hva du gjør. Enten for at kroppen fungerer dårlig, slik at du får dårlig samvittighet for de barna du har, eller for at du tar abort.

Ikke lett dette her, tenk deg godt om og snakk med mannen din. Han bør være villig til å avlaste deg MYE med de to du har nå i lang tid framover hvis du skal bære fram dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...