Gå til innhold

Vært på ultralyd idag. Og det ble.... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... En liten jente ;) ;) ;)

Det er bare SÅÅ stas altså! vi var på ul i uke 11, og da sa legen at han var ganske så sikker på at det var gutt. I tillegg skulle det være gutt ut fra det berømte kinesiske kartet, og også ifølge dette med teorien om antall hjerteslag hentydet at det skulle være gutt. Men jeg har likevel hele tiden trodd at det var en jente - og det stemte ;) ;) jordmoren mente at man veldig ofte har rett selv da ;) Så jenter - stol på intuisjonen deres ;)

Alt så veldig bra ut på alle måter, og hun sparket masse og vinket til oss flere ganger. Jeg ble jo bare så utrolig rørt der jeg lå med gele på magen ;)

I dag skal jeg ut og kjøpe noe rosa jenteting - det er ihvertfall helt sikkert ;) ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer:) har og væt på ultralyd idag og får også en jente:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta i magen :-)

Jeg var også på UL i uke 11 og de var bra sikker på at der lå en liten gutt, men etter å ha lest dette er ikke jeg like sikker :-)

Vi fikk tilogmed bilde med pil som viste en tissefant, men de kan vel ta feil, blir spennende og se. Akkurat det samme hva som skjuler seg i magen, men gleder meg til å få vite helt sikkert slik at jeg kan handle litt baby klær igjen :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Vi får selv ei jente:) Det blir stor stas!

Det kinesiske kartet er jo bare tull, tror det er veldig mange det ikke stemmer på!

Lykke til videre:)

Skrevet

gratulerer så mye:) så koselig:)

var selv på UL i dag,og vi får en gutt:)

da kan vi bare kose oss videre da:)

Skrevet

Gratulerer så mye begge to :) jeg kan nesten ikke vente til i morgen! Håper bare alt er bra :)

Skrevet

Bomsedeisi, jordmoren sa til meg i dag at det er altfor tidlig å stadfeste kjønn i uke 11. det som kan ligne på en guttetiss kan like gjerne være litt hovne kjønnslepper på en jente (det er visst vanlig). Men kan jo selvfølgelig være at du får gutt likevel da. men tror ikke man kan ta den informasjonen for god fisk i alle fall ;)

Så koseilg med alle dere andre også! jeg hadde faktisk ikke trodde det skulle være SÅÅ stas å være på UL altså. men det var det ;) og det spiller jo ingen rolle hva det er, så lenge babyen er frisk! men uansett synes jeg det er veldig koselig å vite, det blir litt mer konkret liksom ;)

Hurra for UL ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...