helene0: jan09+jun11 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg kjøpte en babytannbørste som har et bitering-håndtak, bare sånn i tilfelle det kom tenner snart (ingen skal beskylde meg for ikke å være forberedt.. hehe!) Den har blitt stor suksess og knøttet leker med den når vi har kveldsstellet selv om det ser ut til å være lenge til det kommer tenner. Putter børstedelen i munnen og tygger på den. Tror det føles godt mot gommene. Vet jo ikke sikkert, men nå har jeg gjort mitt ihvertfall for at tannbørsten ikke skal bli en skummel ting som ikke får lov til å komme i nærheten av munnen.
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Akkurat det samme gjor vi:) Tannbørsta er kjempe stas! Men eit tips!!! Pass på at du børstar gommane litt før småen får leike fritt med tannbørsta. Vi gjor det ei stund, men slutta med det då vi såg kor godt han likte tannbørsta (og dermed lot han leike fritt med den). Når tenna så dukka opp, og vi skulle til å børste igjen, var det ikkje så veldig populert. Det er kjekt at mamma puttar tannbørsta inn i munnen, men etter bittelitt bevegelse vil han pusse sjølv...og då SKAL han det og..*sukk* Men, alt i alt går det ikkje så aller verst, så sant han ikkje er alt for trøtt;)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Ah, lurt! Da begynner vi med det
Lunita_ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Vi gjorde dette vi også..kjøpte tannbørte som han brukte til å klø seg i gommene med...men nå som det har kommet to små tenner nede,vil han ikke pusse tenna. Så vi må finne på masse tull for at han ikke skal blokkere veien med tunga:p
helene0: jan09+jun11 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Hehe, kanskje ikke verdens beste tips likevel
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Var også tidlig ute på å kjøpe sånn tannbørste han fikk styre med, men ble ikke noe moro å pusse tenner allikevel..hehe... Var helt umulius i mange mnd, så løsnet det ved ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå