snartmammatil4 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Vi har lyst til å ta en tur et eller annet sted, men er så usikre på hvor vi skal dra, er det noen som har erfaringer fra Hunderfossen eller Dyreparken i kristiansand? Eller et annet sted? Barna er 1,5 og 2,5 år gamle:) Er redd de er for små for Hunderfossen kanskje?
cherry coke Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Vi var på huderfossen da datteren min var 2,5 år og hun hadde stor glede av det iallefall=) Men jeg tror begge barn dine vil få enda større glede av Dyreparken. Men hva med Lilleputthammer?
Piipii Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Vi var i hunderforssen i fjor da var eldste vår 3 år og hun hadde veldig glede av det. Men merket at hun ikke burde vært så mye mindre. Er vedlig mye for de litt større barna der. I kr. sand så har man jo alt mulig og det passer vel egentlig alle aldre:) Men ening med Cherry coke, hva med Lilleputthammer? Nå er det ganske lite da, men veldig koselig:)
Eva_81 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Ja takk, begge deler! Flotte parker begge to! Men med så små barn er nok Dyreparken best! Så små barn er vel veldig nysgjerrige på dyr? Lilleputthammer er ok om du bor i nærheten, men ikke verdt besøket om du må kjøre langt bare for å gå der. Synes i allefall jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå