Gå til innhold

Hunderfossen eller Dyreparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å ta en tur et eller annet sted, men er så usikre på hvor vi skal dra, er det noen som har erfaringer fra Hunderfossen eller Dyreparken i kristiansand? Eller et annet sted?:) Barna er 1,5 og 2,5 år gamle:) Er redd de er for små for Hunderfossen kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på huderfossen da datteren min var 2,5 år og hun hadde stor glede av det iallefall=) Men jeg tror begge barn dine vil få enda større glede av Dyreparken. Men hva med Lilleputthammer?

Skrevet

Vi var i hunderforssen i fjor da var eldste vår 3 år og hun hadde veldig glede av det. Men merket at hun ikke burde vært så mye mindre. Er vedlig mye for de litt større barna der.

I kr. sand så har man jo alt mulig og det passer vel egentlig alle aldre:)

Men ening med Cherry coke, hva med Lilleputthammer? Nå er det ganske lite da, men veldig koselig:)

Skrevet

Ja takk, begge deler! Flotte parker begge to! :) Men med så små barn er nok Dyreparken best! Så små barn er vel veldig nysgjerrige på dyr?

Lilleputthammer er ok om du bor i nærheten, men ikke verdt besøket om du må kjøre langt bare for å gå der. Synes i allefall jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...