Gå til innhold

Tips mot oppstøt av Omega3?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken begynt å få oppstøt etter å ta Omega3 og "hilser på" denne deilige transmaken hele dagen. Noen som har tips om hva man kan spise/drikker etter å ha tatt dem for å slippe unna dette? Alternativt tror jeg jeg må slutte å spise det.... er det sånn at en skive makrell i tomat dekker dagsbehovet f.eks.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker biola, så kan du jo prøve det.

Funker for meg...

 

Og ja, en skive med makrell skulle visst dekke behovet

Skrevet

ta tran om kvelden da vel:)

Her tar hele familen tran om kvelden og inngår ekkel ettersmak.

Ufyselig smak å ha hele dagen det der....

 

kosttilskudd skal vel også helst tas på kvelden for at effekten bli best mulig.

 

Skrevet

Kvelden funker ikke for meg dessverre, da ligger jeg og kjenner på smaken og får ikke sove eller våkner av det (eller noe annet) mange ganger i løpet av natten....

Takk for Biola-tips, skal prøve det. Har prøvd yoghurt, men ikke Biola.

Skrevet

Bytt til Eskimo 3, de smaker ikke noe i det hele tatt.

Skrevet

Bytt merke sier jeg også. De du tar inneholder muligens harsk olje som gir ekkel smak. Som Alva sier er Eskimo 3 helt uten etter"hilsning" også den jeg tar nå Omega 3 multivitamin.

Skrevet

Aha, det hørtes ut lurt ut. Takk for tips :)

Skrevet

Jeg føler at generelt alle melkeprodukter legger et lokk på tranen. Jeg tar alltid tran først, så et glass melk, pusser tennene og går å legger meg.. da kommer det iaffal ingen ettersmak før jeg sovner :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...