Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra asker omegn som kunne tenkt seg å bli kjent?

Er 28 år,fikk en sønn i november 2008 og trener aktivt.

 

Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon, da min barselgruppe kun bestod av 4-5 gangs fødende mødre som jeg ikke klarte forsone meg med...(ikke dårlig ment)

 

Sommeren er her og trilleturer skal det bli masse av!men kjedelig å gå alene....

 

Håper det finnes noen der ute i lik situasjon med like interesser

 

 

:)

 

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei:)

Vi flytter til Asker i midten av august vi:) og vi kjenner ikke så mange der..

Har ei jente født i oktober 08:)

 

Funnet noen å trille med?

 

 

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei.

 

Nei jeg har ikke det, å har fortsatt lyst til å bli kjent med noen.

Hvor bor du i asker?=)

 

Hilsen Marit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...