msw08 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Noen fra asker omegn som kunne tenkt seg å bli kjent? Er 28 år,fikk en sønn i november 2008 og trener aktivt. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon, da min barselgruppe kun bestod av 4-5 gangs fødende mødre som jeg ikke klarte forsone meg med...(ikke dårlig ment) Sommeren er her og trilleturer skal det bli masse av!men kjedelig å gå alene.... Håper det finnes noen der ute i lik situasjon med like interesser
babyborn08 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hei Hei:) Vi flytter til Asker i midten av august vi:) og vi kjenner ikke så mange der.. Har ei jente født i oktober 08:) Funnet noen å trille med?
msw08 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Hei. Nei jeg har ikke det, å har fortsatt lyst til å bli kjent med noen. Hvor bor du i asker?=) Hilsen Marit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå