Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Sitter å gråter av frustrasjon her! Barnet mitt på 1 år klarer ikke å finne søvnen på dagtid. Nå har han skreket i snart 1 time!! Jeg går inn til han innimellom. Kanskje hvert 5-10 minutt. Men da blir han bare enda mer hysterisk. Gnir seg i øynene og er kjempetrøtt, men bare skriker! Hva skal jeg gjøre da?? Han skriker til han brekker seg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Mulig han ikke er trøtt. Ta han opp igjen da, er ikke verre enn det. Bedre det enn at han skriker til han brekker seg stakkar...........
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Når på står han opp og når legger du han for den første hvilen?? Kanskje han er overtrøtt?? Vi hadde det samme problemet med jenta våres i en periode. Vi sto opp kl 06:30 og la henne igjen kl 11:00 Dette resulterte i at hun ble overtrøtt og urolig. Nå legger vi henne kl09:00- 09:30 og det går som en drøm.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Kjenner han godt nok til å vite når han er trøtt. Han gnir seg i øynene, gjesper og surver. Og når jeg er inne hos han og gir han smokker så svimler øynene hans. Så jo, han er trøtt. Og hva hjelper det å ta han opp? Da lærer han jo at han får komme opp når han skriker. Han er våken i 2 timer før han får første hvilen. Legger han når jeg merker at han er trøtt. Kan ikke akkurat legge han noe tidligere hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Putt han i vogna og trill en tur på humpete vei. Det funker hos oss når ungen "går i vranglås"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå