*Lille Persille" Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Mener du virkelig det? At forkostquiz er best altså? Får helt brekninger av det programmet og må bare forte meg å slå av/bytte kanal når det kommer. Bare lurte.
It's all about me Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 He he he, litt ironi i hverdagen er bare sundt ) Jeg ser heller på Nanny på Tv3 enn Frokostquiz, blir helt dårlig av: "Nå MÅÅÅÅ dere skjerpe dere, det er jo IIIIINGEN som ringer inn. Sier du virkelig nei til letttjente penger......bla bla bla". For de trikser virkelig ikke med brettene sine med summene på....
*Lille Persille" Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Enig, blir helt gal av den masingen. Brettene vet jeg ingenting om, da har jeg slått av for lenge siden. Måtte bare spørre ;-)
<3 2prinser <3 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Fryktelig slitsomt program! De programlederne er jo helt gærne, og skriker og hyler, og innbiller seg at DET skal få folk til å ringe inn? Merker at det programmet faktisk provoserer meg litt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå