Gå til innhold

? Frokostquiz er best ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du virkelig det? At forkostquiz er best altså? Får helt brekninger av det programmet og må bare forte meg å slå av/bytte kanal når det kommer. Bare lurte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, litt ironi i hverdagen er bare sundt :o)

 

Jeg ser heller på Nanny på Tv3 enn Frokostquiz, blir helt dårlig av: "Nå MÅÅÅÅ dere skjerpe dere, det er jo IIIIINGEN som ringer inn. Sier du virkelig nei til letttjente penger......bla bla bla".

For de trikser virkelig ikke med brettene sine med summene på....

Skrevet

Enig, blir helt gal av den masingen. Brettene vet jeg ingenting om, da har jeg slått av for lenge siden. Måtte bare spørre ;-)

Skrevet

Selvfølgelig er det bare å spørre :o)

Skrevet

Fryktelig slitsomt program! De programlederne er jo helt gærne, og skriker og hyler, og innbiller seg at DET skal få folk til å ringe inn? Merker at det programmet faktisk provoserer meg litt :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...